Erməniliyin və erməni saxtakarlığının ifşası: dünya şöhrətli şəxslərin tərifində - SİTATLAR
"Türklərlə ermənilər arasında ziddiyyətlərin ortaya çıxmasının səbəblərindən biri də erməni şovinistlərinin Azərbaycan və türk xalqlarının humanizminə, təkliyinə və vətənpərvərliyinə qarşı yönəlmiş vəhşi amansızlığıdır"- L.Z.Surmalyan
Ermənilərin saxta tarixi, saxta mədəniyyəti, saxta iddiaları təkcə qonşu xaqları deyil, dünyanın nüfuzlu siyasi, elmi, ictimai şəxslərini də narahat edib. Hətta, bəzi erməni tarixçiləri və ictimai siyasi xadimləri belə “erməni xəstəliyi”ni ifşa edib və bunun bəşəriyyət üçün təhlükəli bir hal olduğunu qeyd ediblər. Bu yazımızda biz ermənilərin və onların saxta iddiaları haqqında bir sıra dünya şöhrətli və nüfuzlu şəxslərin fikirlərini verməcəyik.
G.Adonts
“... imperator ermənilərin həddindən artıq etibarsız və allahsız olduqlarını, aramızda yaşadıqlarını və intriqalarla məşğul olduqlarını yazdı. Razılaşdıq ki, erməniləri (yəni, Bizans ərazisində yaşayan erməniləri) toplayıb Trakiyaya göndərim"
A.Anninsky
“Qədim ermənilərin keçmiş siyasi gücünə və mədəniyyətinin əhəmiyyətinə şahidlik edəcək bir şey qalmadığına görə, bunların hər hansı birinə sahib olmadıqlarını düşünmək lazımdır. Göründüyü kimi həmişə kiçik və vəhşi bir qəbilə olublar. Heç vaxt tam siyasi müstəqillik əldə etmədilər. Bu, ermənilərin bədii yaradıcılığının parlaq yoxsulluğu ilə bağlıdır. Elm haqqında ümumiyyətlə danışmağa ehtiyac yoxdur. Bütün mövcud olduqları dövrdə ermənilər orijinal bir şey yaratmadılar ”.
G.Aslan
“Ermənilərin dövlətçiliyi yox idi. Onlar Vətən hissinə bağlı deyillər və siyasi əlaqələrə bağlı deyillər. Erməni vətənpərvərliyi yalnız yaşayış yeri ilə bağlıdır. Heç vaxt dövlət olaraq mövcud olmayan “Böyük Ermənistan”ı yenidən yaratmaq fikri ermənilər üçün “dünyanın bütün şəfəqlərini birləşdirən” ümummilli bir konsepsiyadır. ("Ermənistan və ermənilər", 1914)
"Ruskaya Znamya" qəzeti
"Bu xalq (ermənilər- red), ən azğın, ən hiyləgər, ən pis və ən cinayətkarlardan biridir". (1912-ci il tarixli, 18-ci nömrə, rus ziyalılarının məqaləsi: RGIA, f.821, op.7, d.870, s. 293).
N.S.Vartapetov
“Xristian bayrağı ilə silahlanmış "Erməni Kilsəsi" hər zaman tarixi Albaniyanı və onun ayrılmaz hissəsi olan Qarabağ xalqlarını məhv etdi və "tarixi vəziyyətə ustalıqla köklənərək Səfəvilərə, daha sonra Rusiya İmperiyasına xidmət etdi. Bunlardan qabaq isə, Bizansa, İran Sasanilərinə, Ərəb Xilafətinə və Monqol hökmdarlarına xidmət edirdi". ("Zaqafqaziyanın xristian abidələri")
V.L.Veliçko
“Erməni qadınları hər zaman məcburən də olsa, başqa xalqlarla təmasda olmuşlar. İranlı əsgərlər, türklər, gürcülər və dağlılar, ehtimal ki, çoxdan şərəf və ləyaqətlərini, ədəblərini və nəcibliklərini itirmiş erməni qadınlarından heç nə gözləmirdilər. Bu səbəbdən də ermənilərin damarlarında bu qədər fərqli qan axır”. ("Qafqaz. Rus ticarəti və tayfalararası məsələlər” Fəsil 12. Erməni Qriqorian Kilsəsinin əmlak idarəçiliyi islahatı və erməni vəhşiliyi. (SPb., 1904)
Kolmer von der Goltz
“Anadolu vilayətlərindəki əhalinin əsas hissəsinə bələd olan hər kəs tez bir zamanda türklərə hörmət etməyə və sevməyə, yunanlara xor baxmağa və ermənilərə nifrət etməyə alışır. Yerli atalar sözü "1 yunan 2 yəhudini aldada bilər, 1 erməni isə 2 yunanı" hər yerdə özünü doğruldur. Anadolunun hər hansı bir yerində aldanmısınızsa, o zaman ermənilərlə görüşdüyünüzü dəqiq deyə bilərik".
A.S. Qriboyedov
“Bu ermənilər nə qədər çirkin adamlardır. Heç biri məni tanımaq belə istəmədi, amma həmişə qulaqlarıma pıçıldayırlar ki, biz onların gələcək havadarlarıyıq. Yaxşı taktikadır. Bizi çarmıxa çəkməyə və sous kimi bişirməyə hazır olan farslara bizi satırlar" (Mazareviçə məruzədən, 11-13 sentyabr 1819)
Aleksandr Duma
“Ermənilər həmişə fərqli bir dinə xidmət edən hökmdarların hakimiyyəti altında yaşayıblar. Nəticə olaraq düşüncələrini, hisslərini və niyyətlərini gizlədən, fırıldaqçı və yalançı insanlara çevrildilər" (Qafqaz, Tbilisi, Merani, 1988)
V.Elixovskaya
“Dünyaya səpələnmiş ermənilər birlikdə yaşadıqları xalqların adətlərini, geyimlərini, ənənələrini mənimsəyirlər. Türkiyədə bir ermənini türkdən ayırmaq olmaz, İranda da bir erməni tipik bir fars kimidir".
A.M.Karakaşyan
“Nə şifahi ənənədə, nə də tarixdə ermənilərin əcdadları haqqında məlumat mənbəyi yoxdur. Xristianlığın qəbulundan sonra Nuh ilə əlaqələrini iddia etdilər. Guya Nuhun oğlu Yafəsin nəvələrindən olan Torqamadan gələn xalqdırlar. Bunu ilk dəfə iddia edən Musa Xorenski idi. Ondan başqa heç kim erməni xalqının "Hayk", "Haik" və ya "Haykazn" adlanan liderini tarixdə tapa bilmədi.... Heç kim Tigran, Artaşes, Artavazd və başqalarının erməni olduğunu heç vaxt sübut etməyib ... (İzahlı erməni tarixi, Tiflis, 1895. s. 80)
Leo
“Erməni aşıq yaradıcılığının yalnız kiçik, ən əhəmiyyətsiz hissəsi demək olar ki, ədəbiyyatımıza aiddir. Əksəriyyəti (dastanlar, qəhrəmanlıq nəğmələri) türk dilindədir. Aşıqlar üçün nağıllarda və mahnılarda təsvir olunan həyatı ifadə etmək üçün türk dili erməni milli ləhcələrindən daha əlverişlidir, daha xəyali və çox zəngindir”.
V.F. Maevski
“Erməni ruhaniləri haqqında bir neçə kəlmə deyəcəyəm. Dini fəaliyyətləri çox əhəmiyyətsizdir; lakin bunun qarşılığında sanki milli fikirləri dəstəkləmək üçün hər zaman çox çalışmışlar. Ermənilər arasında milliyyət ideyaları yüz illərdir monastırların kölgəsində yaşayır. Burada mənəvi çobanlar "Tanrı kəlamının" təbliğində deyil, xristianlarla müsəlmanlar arasındakı etnik çəkişmənin davam etdirilməsində çox çalışdılar. Kilsə məktəbləri və ümumiyyətlə məktəblər bu sahədə ruhanilərə fəal şəkildə kömək etdi. Onlar əsas xristian prinsiplərinin təməlini itirdilər və dinin yerini çox güclənmiş bir millətçilik hissi tutdu...
…Balkan yarımadasının bir çox xalq qəhrəmanını tanıyırıq. Ermənilərin milli qəhrəmanları haqqında bir şey eşitmisinizmi? Azadlıq mübarizlərinin adları haradadır? Onlar burada deyil. Niyə? Çünki bu döyüşçülər xalqlarını azad edənlərdən daha çox cəllad rolunu oynadılar. Erməni dəstələri ümumiyyətlə iğtişaşlara, qırğınlara səbəb olur, sonra gizlənirdilər. Əllərindəki silahlar geri çəkilmək üçün onlara xidmət edirdi və silahsız erməni kütlələri silahlı qardaşlarının hərəkətlərini öz qanları və əmlakları ilə ödəməli idilər. (Van ve de Bitlis Statistique des Provinces, s. 11-13, Peterburq, 1916)
A.Mets
“Ermənilər ən pis ağ kölələrdir, eyni zamanda zəncilər (zəncilər) ən pis qaralardır. Çirkin ayaqları var, utancaqlıqları yoxdur, aralarında oğurluq çox yaygındır ... Təbiəti və dili kobuddur. Bir erməni köləsini bircə saat belə işsiz buraxsanız, təbiəti onu dərhal şərə sürükləyəcək".
V.Papazyan
"Erməni xalqı tamamilə cahil, savadsız, vəhşi və hər şeydən əvvəl məsuliyyətsiz idilər. İnsanlar əsasən quldurluq və soyğunçuluqla məşğul olurdular ... şimaldakı vəhşilər kimi ovla yaşayırdılar".
K. Patkanov
"Ermənistan bir dövlət olaraq bəşəriyyət tarixində heç bir əhəmiyyətli rol oynamadı, bu adda yer sadəcə ermənilərin yaydığı coğrafi bir termin idi, güclü dövlətlər- assuriyalılar, midiyalılar, iranlılar, yunanlar, monqollar, ruslar arasında mübahisələrin həll edilməsi üçün bir yer idi ..."
H.Abovyan
"Dilimizdə sözlərin yarısı türk və ya fars sözləridir. Qədim dilindən bu qədər fərqlənən heç bir müasir dil tanımıram .... Heç bir dil mənim üçün bu qədər çətin deyildi (söhbət qrabari dilindən gedir). Bu sözlərin müəllifi 6 dildə səlis danışırdı. Sonra bu cür çətinliklər yaradan səbəbləri izah etdi: bütün anlayışlar, sözlərin quruluşu, hətta ayrı-ayrı sözlər belə müasir ifadə və şərh üsuluna uyğun gəlmir" ("Van yazıları və Qərbi Asiya üçün əhəmiyyəti", 1875)
T.M.Avetisyan
“Erməni soyadlarının yalnız 26.3%-i erməni dili əsasında formalaşmış, qalanları başqa dillərdən götürülmüşdür- 194 Fars, 113 Türk, 111 Ərəb, 60 Yunan, 54 Yəhudi, 44 soyad isə başqa dillərdən”.
A.G.Perixanyan
Eramızın ilk əsrlərində Ermənistanın tarixi (erkən Arşakilər dövrü) mənbələrin azlığından çox zəif inkişaf etmişdir; hökmranlıq sıraları və hökmranlıq tarixləri belə dəqiqləşdirilməlidir. (Garnidən olan arami yazısı. Ermənistan SSR AR Tarixi və Filoloji Jurnalı, № 3, 1971)
A.S.Puşkin
“Get- sən mənim oğlum deyilsən,
Sən çeçen deyilsən- yaşlı bir qarısan,
Sən qorxaqsan, köləsən, ermənisən! " (Tatsitus)
Raffi (Hakob Melik Hakobyan)
“Quru tariximiz tarixçiyə çox az məlumat verir. Ədəbiyyatımız kilsə yazılarından kənara çıxa bilmədi”.
L.Z.Surmalyan
"Türklərlə ermənilər arasında ziddiyyətlərin ortaya çıxmasının səbəblərindən biri də erməni şovinistlərinin Azərbaycan və türk xalqlarının humanizminə, təkliyinə və vətənpərvərliyinə qarşı yönəlmiş vəhşi amansızlığıdır".
...
Göründüyü kimi, tarixin müxtəlif dövrlərində yaşamış və erməniləri tanımış nüfuzlu şəxslər, alimlər, siyasətçilər, tarixçilər, onların layiq olduqları qiyməti vermiş, əsil sifətlərini göstərilmiş, saxtakarlıqlarını ifşa etmiş və bu qəbiləni tam xarakterizə etmişlər. Balkanlardan Mesapomiya səhralarına, oralardan isə Qafqaza qədər axıb gələn köçəri ermənilər son 200 ildə böyük dövlətlərdən də aldıqları dəstəklə onlara öz torpağında yer vermiş, kömək etmiş xalqa qarşı soyqırım, işğal və terror aktlarına başladılar.
Lakin Azərbaycan torpaqları üzərində yaratdıqları faşist dövləti işğalçılıq və terror siyasətinə çox davam edə bilmədi. Çünki belə cinayətlərlə çox uzağa getmək olmur. Bir gün gəlir ki, bütün bu cinayətlərə görə cavab verməli olursan. Ermənistan üçün həmin vaxt gəlib çatmışdır. Azərbaycan bu faşist dövlətinin cinayətkar siyasətinə son qoydu- öz torpaqlarını azad etdi, terrorun kökünü kəsdi və erməni faşist dövlətinə elə bir sarsıdıcı zərbə vurdu ki, çətin bir də özünə gəlib qonşu xalqlara qarşı cinayət törədə bilələr.
Elçin Bayramlı
Yazı Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin İnkişafına Dövlət Dəstəyi Fondunun maliyyə dəstəyi ilə "Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsi haqqında həqiqətlərin dünya ictimaiyyətinə çatdırılması, Azərbaycanın ədalətli mövqeyinin müdafiə edilməsi" istiqaməti çərçivəsində hazırlanıb.